Opdracht Administratief medewerker Dordrecht
Introductie
Orders verwerken, naar de werkplaats lopen om met de monteurs te overleggen, schakelen met je collega's bij de klant...oh en dan moet er ook nog wat aangepast worden op de factuur. Denk jij hierbij YESSSSS, lekker! Dit is een baan met afwisseling, wat druk op de ketel en zorgen dat het wordt geregeld - dan ga jij deze baan echt rocken!
Organisatie
Onze opdrachtgever is een grote dienstverlener in de revalidatietechniek.
Zij leveren en onderhouden revalidatie- en zorghulpmiddelen.
Functie
Nadat jouw collega, de adviseur, een rolstoel meting heeft gedaan maakt hij een verslag. Dit 'pasverslag' vertaal jij door naar een werkorder voor de monteur. Alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van een rolstoel zet jij erin. Je bouwt als het ware de rolstoel digitaal op in het systeem, zodat jouw collega's op de werkplaats de rolstoel op de juiste wijze kunnen assembleren. Een pittige klus, want de ene rolstoel is zéker de andere niet. Soms kun je wel twee uur bezig zijn met de orderverwerking van één (elektrische) rolstoel!
Functie-eisen
Jij regelt. Jij doet. Jij gáát. Werken in een drukke omgeving waar veel gebeurt is helemaal jouw cup of tea. Je springt in het diepe, zoekt dingen uit, vraagt na wat je niet weet. Dat je veel moet leren is alleen maar tof. Want jij weet voor wie je dit doet: al die cliënten die die rolstoel zo hard nodig hebben!
Verder:
kun je goed werken met Word & Excel;
is jouw motto 'better safe than sorry’! Check, check, dubbelcheck. Mensen noemen je ook wel Pietje Precies. Je hebt oog voor detail...kortom, je werkt erg nauwkeurig.
Aanbod
Je werkt in een leuk team met enthousiaste collega’s.
Een passende opdracht, fulltime, voor een periode van minimaal 3 maanden. Vanzelfsprekend met een passend uurtarief, goede reiskostenvergoeding, uitstekende betalingsvoorwaarden en begeleiding.
Inlichtingen
Ingrid Kanters 0885059790
Hierop reageren?
Top! Reageren is eenvoudig, vrijblijvend en je krijgt van ons binnen 24 uur tegenbericht!
Nu reageren